+3670 267 6665 fullfitt@fullfitt.hu

9. Inzulinrezisztens vagy:

Sajnos lassacskán népbetegség lesz hazánkban az inzulinrezisztencia, ezért is lett 9.-dik a 12 lehetséges ok közül. Ez a betegség sokszor csak a sikertelen fogyások végett kerül felszínre a fogyni vágyók körében. Ha valaki inzulinrezisztens, a szervezete több energiát tárol zsírok formájában, mint amennyit eléget. Egészséges embernél ez nem jelent problémát, nem fog hízni. Szerencsére, az inzulinrezisztencia alacsony szénhidráttartalmú étrenddel, és elegendő mozgással, fizikai aktivitással kitűnően javítható. Kezeléséhez mindenféleképpen dietetikus által személyre szabott étrend ajánlott, terheléses cukorvizsgálat elvégzését követően, amivel igazolható az inzulinrezisztencia jelenléte. 

10. Nem megfelelő az edzésterved: 

A monoton kardió edzések és spinning órák szuper zsírégetők, azonban önmagukban nem elegendők a zsírpárnák eltüntetéséhez. A legjobb, ha a kardió jellegű edzéseket kombinálod súlyzós, vagy funkcionális edzésekkel. Az erősítő edzések növelik az izomtömeget, amely a testet több zsír égetésére állítja be. Az izom jóval több kalóriát éget, mint a zsír, ezért a nap folyamán természetesen több energiát használsz fel, ha több izommal rendelkezel.

 

11. Alma alkatú vagy: 

Vannak bizonyos genetikai tényezők, amik ellen nem tehetünk. Ha a felesleget a hasadon raktározod el inkább, mint a csípődön és a combodon, akkor alma alkatú vagy. Ez sajnos genetikai adottság egyértelműen nehezebbé teszi, hogy megszabadulj a hasi zsírpárnáktól, de azért nem lehetetlenné. Fontos ekkor a tudatosság, és a tervezés, hogy a kitűzött napi célokat mindig szem előtt tartva tudjunk haladni a kitűzött céljaink felé.

12. Nem vagy kellően motivált: 

Az őszinteség az egyik legfontosabb tényező életmódváltók és diétázók körében. Légy őszinte magadhoz: elég keményen dolgozol azért, hogy lapos legyen a hasad? A hasi zsír csökkentéséhez alacsony kalóriájú diétára van szükség, amely rostban gazdag, de szénhidrátban és cukorban szegény. A hatékonyság érdekében kombináld a diétát kardió és erősítő edzésekkel. Ne feledd: akarattal bármit elérhetsz!

Ez volt a 12 lehetséges ok, amikre ha oda figyelsz, lehet könnyebben beindul a fogyás.

Esetleg, ha kérdésed van vedd fel velünk a kapcsolatot!